با ۷ ماه اقدام خسته شدی😂صبر رو ببر بالا عزیزم ایشالله زود زود نتیجه بگیری ولی خب باس خیلی صبور هم باشی من خودم ۳ ساله اقدامم
من یکساله اقدام هستم سه روز تاخیر وبی بی چک منفی
فکرشو از سرت بنداز بیرون بت قول میدم یه ماه بعدش بارداری تا وقتی انقدر درگیرشی نمیشه چون اقدامتو با استرس انجام میدی حتی اگ میگی استرس ندارم تو ناخدااگاهت استرسشو داری بهش فک نکن بسپارش دست خدا بگو خدایا سپردم دست خودت خودت میدونی کی قسمتم کنی نگران نباش فقط بهش فکر نکن و با خیال راحت اقدام کن
من 10ماهه اقدامم💔💔💔
ای خواهر منم یک ساله اقدامم و نمیشه. دیروز روز چهارم تاخیر رفتم بتا دادم منفی بود
منم هشت روزه تاخیرم بیبی چکم منفی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.