بعد میگن بچه بیارین
وویی چه گرون منم بیمه ندارم دنبال بیمارستانم موندم کجا برم
قبل عیدی ک میگفتن ۲۶ تومنع طبیعی
سزارین بیمارستان مادر بدون بیمه و با اتاق خصوصی بهم قیمت دادن حول و حوش ۸۰ 🚶🏻♀️➡️🚶🏻♀️➡️
خواهر جان میگفتی زورش از ماست پولشم از ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اره هزینه ها زیاد شده منم پرسیدم اینطور میگن
بیمارستان سینا رو من شنیدم ۵۵ واسه سزارین میگیره حدودا
سزارین قبلیم سینا بودم ، راضی بودم ،
بیمارستان مهر هم قبلا عمل دیگه ای داشتم راضی بودم
حالا آریا خودم نرفتم ولی دخترخالم اونجا بینی عمل کرد ، تعریف نمیکرد
واااا چه خبره طبیعی اون همه میگیرن تو شهر ما طبیعی یا رایگانه یا ۲ تومن اینا میگیرن
وای مگ میشه طبیعی ک پول نمیگیرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.