۴ پاسخ

نه عزیزم وقتی لوله چپت رو در آوردن و تخمدان چپت تخمک آزاد کرده این سری احتمال بارداریت نیست. خودت فکر کنی متوجه میشی اون تخمک آزاد شده چجوری میخواد خودشو به رحم برسونه. انشااله ماه بعد. من خودمم لوله سمت راستم رو در آوردن

حتی اگر تخمدان یک طرف داشته باشی و طرف دیگه لوله باز هم احتمال بارداری هست اما کمتر

وای درکت میکنم چه روزای سختی بود ولی من بستری شدم خداروشکر خود به خود دفع شد بدون هیچ دارو و عملی.انقدر نذر و نیاز کردم چقدر استرس کشیدم.ولی الان میترسم دوباره خارج رحم باردار باشم.خانوما کسی میدونه چطور باید دنبال این قضیه رو بگیرم که چرا اون دفعه خارج رحم شد بعنی لوله گرفته بود؟باید عکس رنگی بگیرم یا نه؟

منم یدونه لوله دارم سمت چپمو برداشتن😭😭

سوال های مرتبط