بچه هاتونو کی از شیر گرفتید ؟ شیر مادر

۶ پاسخ

من شیر خودم میدم تا 18ماهگی میدم گناه داره خییلی دوس داره

من میخوام تا پایان ۸ماهگی بهش شیر مادر بدم البته کمکی هم میخوره الان و پایان ۸ ماهگی کامل شیرخشکیش کنم

از وقتی جنگ شد بهش ندادم چون هر روز استرس داشتم
یه روزم نزدیک خونمونو زدن و فرداش شیر نداشتم
منم دیدم این شیر پر از ترسه گفتم بیخیال

۴۹ روزگی😂😂
کلا همینقد شیرمو خورد باقی کلا شیرخشک
بارداری که دیابت داشتم خیلی بالا بود،دیابتم باعث شد شیرم فقط آب و قند باشه،دیگه بچم سیر نمیشد نخورد

اولی شیرخشک میخورد دومی تا ۶ماهگی شیرخودم ولی الان شیرخشک

دوسال

سوال های مرتبط

مامان داداشیا 👬💙 مامان داداشیا 👬💙 ۱۴ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱ سالگی
مامان 🎀مارال جونم🎀 مامان 🎀مارال جونم🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دوردونه مامان دوردونه ۱ سالگی