من شیر خودم میدم تا 18ماهگی میدم گناه داره خییلی دوس داره
من میخوام تا پایان ۸ماهگی بهش شیر مادر بدم البته کمکی هم میخوره الان و پایان ۸ ماهگی کامل شیرخشکیش کنم
از وقتی جنگ شد بهش ندادم چون هر روز استرس داشتم
یه روزم نزدیک خونمونو زدن و فرداش شیر نداشتم
منم دیدم این شیر پر از ترسه گفتم بیخیال
۴۹ روزگی😂😂
کلا همینقد شیرمو خورد باقی کلا شیرخشک
بارداری که دیابت داشتم خیلی بالا بود،دیابتم باعث شد شیرم فقط آب و قند باشه،دیگه بچم سیر نمیشد نخورد
اولی شیرخشک میخورد دومی تا ۶ماهگی شیرخودم ولی الان شیرخشک
دوسال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.