پسرم هفته ای یک سی سی۱۲۰۰۰میخوره
۳۰ تا ۷۰ باید باشه کمه ببر دکتر خودش میگه چقدر باید بدی
بین ۳۰-۷۰رنج نرماله
دختر من مشکل نداشت شربتش داد گفت ماهی ۲سی سی بدم بهش
ب ۱۲. بالاست..بد نیست .آخه الان بهش شربت میدم ب ۱۲ توشه
معمولا ماهی یه 50000 به بچه باید بدیم
دکتر برا دخترم روزی یک سیسی تجویز کرد
نرمالش.بایدچند باشه؟؟
بردی کدوم آزمایشگاه پسرمنم 18بود
قطره میدی چند هزار
من بچمم 10انقد پادرد شدید داره دارم بهش d3میدم پدیا بست
دکترش گفته هفته یک قرص ۵۰۰۰۰ بنظرتون.زیادنیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.