۱۲ پاسخ

پسرم هفته ای یک سی سی۱۲۰۰۰میخوره

۳۰ تا ۷۰ باید باشه کمه ببر دکتر خودش میگه چقدر باید بدی

بین ۳۰-۷۰رنج نرماله

دختر من مشکل نداشت شربتش داد گفت ماهی ۲سی سی بدم بهش

ب ۱۲. بالاست..بد نیست .آخه الان بهش شربت میدم ب ۱۲ توشه

معمولا ماهی یه 50000 به بچه باید بدیم

دکتر برا دخترم روزی یک سیسی تجویز کرد

نرمالش.بایدچند باشه؟؟

بردی کدوم آزمایشگاه پسرمنم 18بود

قطره میدی چند هزار

من بچمم 10انقد پادرد شدید داره دارم بهش d3میدم پدیا بست

دکترش گفته هفته یک قرص ۵۰۰۰۰ بنظرتون.زیادنیست

تصویر

سوال های مرتبط

منتظرم که بیای منتظرم که بیای قصد بارداری