مامانا قیمت پدیاشور چنده؟ کسی راضی بوده؟؟

۴ پاسخ

من راضی نبودم هم یبوست میداد هم بچه دیگه میل به غذا نبود حتی من شبها ساعتی میدادم تا صبح ساعت ۹ بازم میل نداشت و بازم صبحانه نمیخورد

من سیصد میخریدم قبل جنگ

من خیلی راضی بودم ولی یه مدته اصلا نیست که بخریم

من راضی بودم ولی متاسفانه از وقتی جنگ شده پیدا نکردم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۲ سالگی