۲ پاسخ

عزیزم اسپری نمیدونم.ولی قطره سدیم کلراید ضرری هم نداره.بردی بیرون آوردیش.بریز تو بینیش واسش. هر سمت یک قطره. مجاریش تمیز میشه

کلداماریس آبی بزن تاثیر داره
از بیرون اومدین حتی اگر کسی بوسشم نکرد جایی هم دست نکرد دست و صورتش بشور

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری