من اومدم با یه نقاشی جدید
چطوره؟؟

تصویر
۶ پاسخ

منم می‌کشیدم اینم نقاشیمه. از وقتی پسرم بدنیا اومد گذاشتم کنار

تصویر

سلام مریمی خوبی؟؟ نمیدونم چرا هیچکدوم از پیام های شما و گهواره برام نمیاد اثن

کیتی ناز🤩🤩

کلاس نقاشی رفتی قبلا؟

خیلی قشنگه👏🏻👏🏻👏🏻

خیلی قشنگه عزیزم 😍کاش من استعداد نقاشی داشتم☹️😂

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۲ سالگی
مامان خوشگل خانوم مامان خوشگل خانوم ۲ سالگی