۴ پاسخ

من اندازه ای که میخام بارنده ریز رنده میکنم

با همون آسیاب ابمیوه گیری باید آسیاب کنی
چند دقیقه بزار باشه روشن
بعدش الک کن
باز دوبارع اونای داخل الک و بریز داخل آسیاب همین کارو تکرار کن تا همش پودر بشه
میخوای راحت باشی ببر عطاری با دستگاه برات آسیاب میکنه

من با هاون میکوبم

با کوشت کوب دستی له کن

سوال های مرتبط