۸ پاسخ

والله اب شیر برا خودتم ضرر داره من فقط اب ماجان میدم

اب تصفیه بده

من الان از اب شیر میدم
البته جوشیده هم میدم ولی بیشتر اب شیر

من اب شیر دادم از ۱۰ماهگی
اب شیر خوشکش جوشیده

من از ۸ ماهگی اب شیر دادم

ما خودمونم تصفیه شده میخوریم

من خودمم جوشیده میخورم🤣🤣

من از ۹ ماهگی دیگه جوشیده ندادم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی