مهراد 🩵
مهراد
مهراد قشنگتره
نظرم با مهراد🤍
آریامهر
مهراد
مهراد
مهراد قشنگ تره
من میخوام بزارم آریامهر اگه ثبت احوال قبول نکرد میزارم آریا
من هم سر اسم بین خودم و شوهرم داشت دعوا میشد بعد نشستم فکرامو کردم گفتم ارزش نداره واسه یه اسم اوقات تلخی درست کنم بهش گفتم تو باباشی و حق داری انتخاب کنی من این اسمو دوس ندارم ولی اگر تو دوسش داری من مشکلی ندارم بهش هم گفتم من دوس دارم بچمون با خوشی حال خوب به دنیا بیاد واسه یه اسم من نمیتونم باهات بحث کنم
ولی تو در مورد اسمای دیگه فکر کن حالا شاید چیز بهتر پیدا کردی
اینجور که گفتم انگار ضایع شد دیگه از،اون به بعد سر اسم باهام بحث نمیکنه
چون قبلش از لج من هی یچی میگفت منم حرص میخوردم اینجور که گفتم دیگه حرصمو در نمیاره
آریا خیلی قشنگه
آریا
مهراد خوبه که😍ببخشید ولی من از آریا حس برند لوازم تحریر میگیرم😑
مهراد قشنگ تره
سلیقه ای هست دیگه من مهراد خیلی دوست دارم و اگه پسر باشه
احتمال زیاد مهراد میزاریم
هم خوش آوا هست هم معنی زیبایی داره
و هم کلمه ی مهر اولش خیلی زیبا و دلنشین کرده
بگو فامیلیش و تو بهش میدی
منم میخوام اسمش و انتخاب کنم
یا ب قول دوستمون قرعه بندازبد
عزیزم حالا از من میشنوی تا آنومالی صبر میکردی الکی چرا اوقات تلخی کنی😂
ولی خوب با احترام ب نظرت مهراد قشنگتره🥲😁
بذارید آریامهر هردوتون خوشحال شید😂❤️
مهراد
آریامهر
ی چیز وسط🤭
چرا مردا فکر میکنن حق اسم انتخاب کردن دارن؟
خیلی زورم میاد بد خلقی ها ،حالت تهوع ها،هیکل،بدن همه چی زن اذیت بشه مرد اسم بزاره اصلا حق ندارهه
من خودم اسم بچه هارو انتخاب میکنم همسرم مخالفت نمیکنه هیچوقت
نگا کن ببین کدوم به فامیلیش بیشتر میاد
بزار آریامهر😎
مهراد
مهراد
ما هم همین اسما با این تفاوت ک من میگم مهراد یا ایراد ب توافقم نمیرسیم🤣🤣
بنظرمنم مهراد
مهراد
درکت میکنم ماهم اصلا نمیتونیم به تفاهم برسیم سر اسم
مهراد ک خیلی قشنگتره
من و شوهرم کلا سلیقه ها ۱۸۰ درجه متفاوته من میگم بزاریم رستا اون میگه رقیه
قرعه کشی کنید بینشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.