۸ پاسخ

آریا هیچوقت قدیمی نمیشه اصیل و ایرانی🥰

تیام

آریا قشنگتره

آریا اصلا یه چیز دیگس
شیک و اصیل

تیام ریشه‌ش لری هست و معنیش میشه چشمام
آریا ریشه‌ش آریایی و فارسی هست که میشه اصیل و آزاده
حالا بگین کدوم قشنگتره

تیام🥹

تیام بهتره

تیام بهتره

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 مامان 𝑇𝑖𝑎𝑚🐣🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری دخملی مامان پسری دخملی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهبد 👶🏻🩵 مامان مهبد 👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری