ن عزیزم
حتی ازمایشی که بهت میدنو ببر مرکز بهداشت شهرتون انجام بده رایگانه
از خودشون بپرس کجا باید بری واسه ازمایش
چ کاریه وقتی دکتر هست برید پیش ماما؟ بنظرم برو پیش دکتر خودتون ماما بهداشت چیزی سرشون نمیشه
نه رایگانه
نه اصلا
توی تهران اگه بیمه باشیم پول می گیره ولی من زنجان بودم رایگان بود
نه بهداشت کلا رایگان میشه ها... ویزیت که نمیگیره، آزمایشی هم برات بنویسن میری آزمایشگاه های بیرون انجام میدی و دوباره میاری رایگان میبری بهداشت ماما میبینه
بلههه
من دیروز رفتم همه چیش رایگان بود
بله. ذ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.