سلام خانوما آزمایش برای دوازده هفته بهداشت میگیره ؟

۲ پاسخ

سلام خانما ازمایش بتا دادم ۳۰۰ یعنی باردارم؟

نه سونو مهمی هست

سوال های مرتبط

مامان خانم و آقای الف مامان خانم و آقای الف هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه کوچکم مامان معجزه کوچکم هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته هجدهم بارداری