من الان ۱۱ هفته و ۳ روزم باید ۱۲ هفتم کامل بشه سیزده هفتمم دکترم گف کامل بشه برم ۹ خرداد بهم گف برو ۱۱ روز دیگه
آره
عزیزم باید هرچی سریع تر برای تشخیص مایع پشت گردن و تیغه بینی بری معمولا مراکز حرفه ای باروری میگن باید۱۱هفته و پنچ روز بری نزار بیشتر بشه دیگ برو
عالیه
جنسیت هم هر وقت بری برای ان تی فقط حدسه
بزار پس فردا ک بشی ۱۲ هفته و ۳ روز خیلی عالی میشه
اره خوبه برو
اگه میخوای جنسیتم بهت بگن ۱۳ هفته برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.