سلام دوازده هفته و یک روز مناسبه برای ان تی؟

۷ پاسخ

من الان ۱۱ هفته و ۳ روزم باید ۱۲ هفتم کامل بشه سیزده هفتمم دکترم گف کامل بشه برم ۹ خرداد بهم گف برو ۱۱ روز دیگه

آره

عزیزم باید هرچی سریع تر برای تشخیص مایع پشت گردن و تیغه بینی بری معمولا مراکز حرفه ای باروری میگن باید۱۱هفته و پنچ روز بری نزار بیشتر بشه دیگ برو

عالیه
جنسیت هم هر وقت بری برای ان تی فقط حدسه

بزار پس فردا ک بشی ۱۲ هفته و ۳ روز خیلی عالی میشه

اره خوبه برو

اگه میخوای جنسیتم بهت بگن ۱۳ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد