خانمهایی که دیابت دارین چند هفته زایمان کردین

۳ پاسخ

من ۳۸ هفته و سه روز زایمان کردم با آمپول فشار

به من گف ۳۸هفته

دكتر هنوز به من وقت نداده دو هفته ديگه ميخواد بگه،ولى همون وقتش مياره بيرون

سوال های مرتبط