۲۴ پاسخ

به عنوان کسی که تازه سزارین شده قطعاااا سزارین

هردو تاش سخته.... طبیعی دردش اول می‌کشی بعد راحتی سزارین اول راحتی بعدش دردمیکشی😊

منم مونده بودم ولی رفتم سزارین

قطعا سزارین
وای من هردو رو تجربه کردم . تاپیکامو بخون ببین برا طبیعی چی کشیدم

خدایی جفتش سخته کاش میشد از دهن بچه رو بیاریم😂

من سزارینم
همچنان جای بخیه هام درد داره میسوزه
نشستن پاشدن برام سخته هنوز
تازه این سری با کلی وسواس دکتر انتخاب کردم و پول دادم اومد سر عملم خودش بخیه زد شدم این
من بدنم ضعیفه و واقعا برا سزارین اذیتم
ببین قدرت بدنیت چجوریه و نظر دکترت چیه

سزارین، درسته بعدش درد داری ولی کنترل میشه با شیاف

سزارین👍🏻👍🏻👍🏻

من سزارین با بی حسی از کمر بودم خیلی راضی بودم ... صدبار برگردم عقب به طبیعی حتی فکرهم نمیکنم چون اصلا از لحاظ روحی امادگیش نداشتم

بعنوان کسی که زایمانش طبیعی بودم اصلا پیشنهادش نمیکنم درد بخیه ها امونمو بریده با اینکه اصلا بخیه هام عفونت نداره ولی هنوزم وقتی میشینم یه وری میشینم بخیه هام و درد دنبالچه خیلی اذیتم میکنه
زایمانم هم وحشتناک بود خیلی درد کشیدم
بنظرم سزارین بهتره

عزیزم‌منم مثل خیلی مونده بین که چیکار کنم اما به عنوان کسی که زود تر زایمان کرد و به حساب باید زایمانم سخت تر میشد اما من طبیعی زایمان کردم و خیلی هم راضی هستم چون دردش همون لحظه بود بعد زایمان اصلا اذیت نشدم فقط من استرس زیادی که داشتم یکم اذیتم کرد واگرنه عالی بود

من ک انتخابم سز هست

با اینکه طبیعی زاییدم ولی سزارینن ترجیح میدم

عزیزم من تجربمو درمورد زایمان طبیعی گذاشتم دوست داشتی بخون

اگه تا الان ورزش و تحرک و اینا نداشتی قطعا سزارین واست بهترین انتخابه

بنظر من هردوش سخته واقعا،طبیعی موقع زایمان درد می‌کشی تموم میشه میره اما سزارین بعد دنیا آوردن بچه تازه دردات شروع میشه فکراتاق عمل میکنم بدنم کر میگیره موقع امپول زدنش درداش به کنار

ببین اول اینکه کاملا به بدنت بستگی داره دوم اینکه بنظر من انتخاب نوع زایمان اصلا سلیقه ای نیست بیشتر یه موضوع پزشکیه باید ببینی نظر پزشکت چیه، چون به هر حال جفتش درد خودشو داره جفتش عوارض خودش رو داره، که البته معتقدم اگر زایمان بااگاهی صورت بگیره ادم دچار عوارضش نمیشه، اگر آستانه تحمل دردت بالاست و نظر دکترت رو اینه که به لحاظ بدنی میتونی طبیعی زایمان کنی به نظرم برو طبیعی، بعدش هم حتما با پزشکت یا ماما صحبت کن که یسری حرکتای ورزشی بهت بگن برای جلوگیری از عوارض زایمان

صد درصد سزارین من طبیعی بودم هنوز هم عوارضش هست😭

من که تجربه جفتشو دارم . بنظرم بلوتوث کنی شوهرت بدنیا بیاره از همش بهتره 😬😬😬🚬🚬

به نظر من سزارین بهتره چون موقع زایمان من یه خانومه بود که هم درد طبیعی رو کشیده بود هم درد سزارین البته هر جفتش بخیه داره این خوبیش اینه که بخیه رو با بی حسی میزنن ولی طبیعی بدون بی حسی بخیه میزنن

سزارین

هر دوتاش سخته من ۶ روزه سزارین شدم و هم درد دارم هم راه رفتن و نشستن و بلندشدن خیلی سخته واسم

بستگی به بدنت داره عزیزم اگه تحمل دردت بالاست طبیعی نیست سزارین

سزارییین

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👶🏻🍼 مامان پناه🩷👶🏻🍼 ۹ ماهگی