آستین کوتاه و شلوار
دمای خونه رو متعادل کن و لباس کمتر بپوش
بچه ها خنکی رو دوست دارن
گرما اذیتشون میکنه
عزیزم سرما خوردگی بیماری ویروسیه ربطی به سرما نداره و بچه ها هم خنکی دوست دارن
با توجه به دمای شهرتون و خونه لباس تنش کن مثلا من خیلی وقته با استین کوتاهه و تو خونه کولر روشنه روزایی که حس کنم خنک تره با یه استین بلند و شلوار میمونه ته تهش بعد حموما یه جورابم پاش میکنم در حد یکی دو ساعت
در طول روز هم یکی دوبار سعی میکنم پوشکش نکنم و بذارم آزاد بمونه
من بلوز نیم استین و شلوار ،فقط شبها که میخواد بخوابه بلوز دکمه دار از رو تنش میکنم
ببین اگه زیاد بپوشونیش بدتر سرد و گرم میشه سرما میخوره ...من توی روز ک گرم بلوز استین کوتاه با شلوار ...شب وقت خواب بلوز استین بلند یا یه دونه سرهمی ولی دیگه زیرشون هیچی تنش نمیکنم خیلی گرماییه اگه بپوشم خیس عرق میشه
پسر من همیشه زیر دکمه نیم استینه تازه اکثرا صبحا در تراس بازه
من که از اواسط فروردین با یه زیر دکمه بچه رو تو خونه نگه میدارم حتی شده بیرون هم وقتی خیلی گرم بود با یه تی شرت و شلوار بوده کلا بچه ها خنکی دوست دارن از سرما هم بچه سرما نمیخوره باید در ارتباط با ویروس سرماخوردگی بوده باشه که سرما بخوره من همه بهم میگن بچت سردش میشه لباسش کمه ولی بچم خیلی هم همون لحظه ها حالش خوبه و خوشحاله و گرمش نیست
من ی رکابی و پیراهن وشلوار
هنوز اونقد گرم نیست هوا بخوام یک لباس تنش کنم
یه بلوز و یه شلوار جدیدا پوشکشم نمیکنم فقط زیرش زیرانداز نم گیر میندازم راحت باشه گرمه دیگ هوا
دوتا لباس زیاده
هنوز زوده سرما میخوره بزار یکم هوا گرمتر بشه
یه آستین کوتاه و شلوار
مگه هوا چقدر سرده که سرما بخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.