۷ پاسخ

اسمش رو صدا میکنی کامل میشناسع؟؟؟

عزیزم هر بچه ای با بچه دیگه متفاوته مقایسه نکن

یعنی اگ یه کوچولو کمکش کنی هم غلت‌نمیزنه؟؟دخترمن خودش شاید چن بار غلت زد و اصلا هم‌دوس ندارع گریه‌میکنه یه کوچولو پاهاش بلند میکنم یا به پهلو میذارمش سریع برمیگرده
بیشتر دوس داره بشینه فقط
سینه خیزم نمیره

دختر منم سینه خیز نمیره فقط میشینه غلت میزنع

زود به دنیا اومده؟

دکتر نبردی؟
شاید طبیعیه عزیزم ببر دکتر خیالتو راحت کرد شاید

میشینه؟

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری