۲ پاسخ

سلام بله مامانهایی که باردارن یا بچه شیرده دارن تا ۲ سالگی بچه هر ماه ۵۰۰ تومن واریز می کنن به حساب سرپرست خانوار
البته می گفتن که دیگه قرار نیست بریزن
حالا باید دید چیکار می کنن
از دهک ۱ تا ۵

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۴ سالگی