خانما من میخوام پسرمو ازپوشاک بگیرم زوده ؟؟

۳ پاسخ

من از یکسال و هفت ماهگی دارم سعی میکنم بگیرم ولی هنوزم آمادگی نداره اینهمه میبرم دسشویی برا جیش هنوز خودش نمیگه جیش دارم

یا خدا خودت صبر بده بهمون

بله.

سوال های مرتبط