طرح یسنا ریختن بلاخره یان؟؟ #شیرخشک #پوشک #بچع#

۷ پاسخ

اره ریختن ماگرفتیم

*وزیر کار: پرداخت کالابرگ در سال جاری ادامه دارد*

🔹️کارت امید مادر از اول اردیبهشت‌ماه برای متولدین امسال پرداخت خواهد شد.

🔹پرداخت‌ها و برنامه‌های مربوط به توزیع کالابرگ الکترونیکی، طرح یسنا و کارت امید کما فی‌السابق و حتی با جدیت بیشتری انجام می‌شود.

🔹تلاش براین است که از هرگونه تعدیل و اخراج نیروهای کار جلوگیری شود.

🔹افزایش حقوق‌ها و متناسب‌سازی براساس مصوبه مجلس و بدون وقفه انجام خواهد شد.

🆔 @YjcNewsChannel

برا ماها ک بچه داریم دیگه فک نمیکنم بریزن چون گفتن اینا ک متولد۱/۱/۰۵هستن قراره دو بدن بهشون برااونا میریزن دیگه الان چند ماهه یسنا نریختن

ن بابا

ن نمیریزن دیگ

نه‌‌‌‌‌‌‌

فک نکنم ریخته باشن

سوال های مرتبط

مامان اِلماه مامان اِلماه ۱ سالگی
مامان رها ورستا مامان رها ورستا ۱ سالگی