زخمای سزارین داخل شکم کی‌ ترمیم میشن

۳ پاسخ

من هشت ماه بعد سزارینم‌میخواستم جراحی کنم کیستمو دربیارم دکتر گفت زوده هنوز زخمات از داخل خوب نشده

6ماه

بی حسیو بگی تا اخر عمر هست

سوال های مرتبط