صدف خوبییی دلم واست تنگ شدهدبود
تودیابت داری مگه؟؟
لطفاً زودتر بزا صدف😁
نه به بچه منتقل نمیشه نگران نباش پای ممکنه آب دور بچه زیاد بشه و باید زود زایمان کنی بند ناف خدایی نکرده نپیچه
عزیزم بهتره مراعات کنی.میگن انسولین باعث میشه بچه بعدش بی خواب باشه
باید خیلی کنترل نشده باشه ک ب بچه منتقل باشه شما ک دیگه باید زایمان کنی
ن ربطی نداره
بعد از زایمان دیابتت خوب میشه
بچه رو پوف میده
اگه كنترل نشه بله،من دارم دارو ميخورم و كلا رژيم هستم
ولی میشه با انسولین جلوگیری کرد فکر کنم
صدرصد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.