۸ پاسخ

صدف خوبییی دلم واست تنگ شدهدبود
تودیابت داری مگه؟؟

لطفاً زودتر بزا صدف😁
نه به بچه منتقل نمیشه نگران نباش پای ممکنه آب دور بچه زیاد بشه و باید زود زایمان کنی بند ناف خدایی نکرده نپیچه

عزیزم بهتره مراعات کنی.میگن انسولین باعث میشه بچه بعدش بی خواب باشه

باید خیلی کنترل نشده باشه ک ب بچه منتقل باشه شما ک دیگه باید زایمان کنی

ن ربطی نداره
بعد از زایمان دیابتت خوب میشه
بچه رو پوف میده

اگه كنترل نشه بله،من دارم دارو ميخورم و كلا رژيم هستم

ولی میشه با انسولین جلوگیری کرد فکر کنم

صدرصد

سوال های مرتبط