۳۳ پاسخ

همینکه سالمیم و باهم می‌سازیم آره
ولی پول بود ک عالی میشد 😂

نه
میتونست بهتر باشه

یه لحظه اره خیلی
نیم ساعت بعدش بدبخت تر از من نیس🤣🤣
بخدا مودی نبودم فک کنم بخاطر شیردهیه

خداروشکر بله

از زندکیم اره ولی از شوهرم نه

بله خداروشکر با بالا پایینش ولی راضیم

خداروشکر اره
ایشالا همه از زندگیاشون راضی باشن

از زندگیم راضی ام ، از خودم نه

خداروشکر بله

ن والا
راضی ام نبینمش

نه فقط تحمل میکنم

نه اصلا

یک درصد بله

نه اصلا

خداروشکر 🙏💓

اگه گرونی نبود اره

اگه تورم گرانی کمتر بود راضی تر بودم اما اینجوری میگم کاش مجرد بودم اینقدر غصه نمیخوردم همسرم ارایشگر درامد حد متوسط بازم سخته

الحمدالله آره

بلهههه

اگه پول بود اره

شکر
اگه گرونی نبود پول بود خیلی بهتر میشد

نه گلم

بلهههه🥹

شكر خدا

اصلا، اگه جدا زندگی میکردم از خانواده شوهر خوشبخت ترین بودم

اگه دخالت اطرافیان نباشه بله راضیم

اره راضيم اگ گروني نبود هم ك چ بهتر

نه‌اصلا

در حال حاضر از همه چی ناراضیم

اصصصلا

بله خوبه خداروشکر

اگ گرونی نبود صددرصد🤣

بله شکر خدا

سوال های مرتبط