۹ پاسخ

پسر منم از یازده ماهگی میرفت رو مبل ،یادش دادیم چرخ میزنه از پا میاد پایین

وقتایی که میری جایی بزارش روروئک

از الان داد نزن میفهمه قلبشون کوچیکه 🥲🥲🥲🥲🥲
جلوشو ببند یا بزار تو روریک جلوی در درو باز بزار حرف بزن باهاش

صندلی ناهار خوردی بزار جلوی مبل نره بالا بچس دیگه چه میفهمه الان

حالا بیا پسر منو ببین ده ماهشه فقط میشینه ، نه چهار دست و پا میره ن چیزی خیلیییی تنبله🤣

میری دستشویی بزار تو روروئک پسر منم اینجوریه نمیشه ۱ دقیقه تنهاش گذاشت

آخ آخ آخ
روزای سختیه
نمیتونی جلوشو بگیری . اون نیاز داره این مراحل رو طی کنه
باید کنار مبل، تشک پهن کنی که اگه افتاد آسیب نبینه. تو خونه ما هنوزم کنار مبل، تشک پهنه
چطور میتونی دعواش کنی؟😔😔😔

مورد داشتیم مبل و میز و همهههه چیز جمع کرد گذاشت توی یه اتاق درش بست که بچه راحت توی خونه خالی بچرخه

چرا دعواش کنی خواهر خب جلو مبل بالشت بذار که خدایی نکرده افتاد سرش آسیب نبینه
مبل که خوبه پسر من الان از تختش می‌ره بالا میاد پایین جلوش بالشت گذاشتم که نگران آسیب دیدنش نباشم فقط

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️رادمان مامان رادین ❤️رادمان ۱۳ ماهگی