۴ پاسخ

نه عزیزم بیشتر از ۴ کیلو و چندقلو زایی سزارین باید بکنی

شدن که میشه...
ولی خیلی ریسک داره...
برای همین به همه شون میگن سزارین کنید

فک کن دوقلو طبیعی بیاری 😣😶😶😶😶

اکه هردو سفالیک باشن میشه اما ریسکه هم برای مادر هم بچه ها

سوال های مرتبط