۳ پاسخ

منم قبلا دو قلو دوست داشتم ولی الان اصلاا

ایول چ دل خجسته ایی داری😐😐😐

وای من فوبیا دوقلو دارم یکیش سخته چ برسه دوتا🫠😅
هیچ روشی صد درصد نیست جز ای وی اف

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی