۳۱ پاسخ

ما تو فامیلای خودمون حتی یه دونه دوقلو هم نداشتیم
اما مادرشوهرم دوقلو داشت و براش نموندن

برا من یهویی شد اصن دوقلو نداشتیم هیچ وقت و هنه تعجب کردیم

منم ارثیه

ای وی تف

ارثی بود ،مادره مادرم داشت

ارثیه

هیچ کدوم.خدا خواست

منم ای وی اف

با دارو

من هم ارثی هم ای وی اف

Ivf 🩵🩷

مادربزرگ داشته ارثی البته مادری مهمه منم مادر مادرم

ما ارث داریم

ارثی و داروهای پلی کیستیک

برای من هیچکدوم نه ارثی نه ای وی اف

ای وی اف

تندیس دست و پا بهترین یادگاری کودکیش میشه09178381323

تصویر

سلام ارثی

با سلام لتروزول
البته تو ژن مون هم دو مورد بودن

ما هم ارث داریم

دوقلو دارم با ای وی اف

فکرمیکنم با دارو شد

ماهم ارث داریم تو فامیل کاش منم ارث ببرم🥰

ارثی هم داشتم برای تنظیم سیکلم هم لتروزول خوردم ماه اقدامم

منم ارثی بود
مامان بزرگم دوقلو داشت

ژنتیکی

دوقلو دارم آی وی اف

سه قلو دارم ارثیه

برامن ارثی

برا من ارث و خواست خدا البته

برام ارثی بود ..
تو فامیل اکثرا دوقلویی هستیم🙂

سوال های مرتبط