دوقلو ها۱سالشون بشه دیگه همو میشناسن ؟؟

۲ پاسخ

ما اشنامون داره الان یک سال چندماهشونه خیلی بامزن چجور بگم یجورین انگار هم میشناسن هم نه.بازی میکنن دعوا میکنن پستونکو از دهن هم میکشن میزارن دهن خودشون😂😂

اره.

سوال های مرتبط