۴ پاسخ

عزیزم ففول ترکیب فروس سولفات و اسید فولیک هستش یعنی آهن و کل ویتامین‌ها خیلیم قویه

این برای کسایی کا مشکل گوارشی ندادن منم فرفروت گاین میخوردم سادشم بود، چون یبوست نمیشدم

برای چی استفاده میکنید ؟

صدرصد
قویی تر از فولیک اسیده عزیزم

سوال های مرتبط