۴۱ پاسخ

مامانی

Madar Jon

گ و ه خور

maman

مادر شوهر

مادرshohar

فامیلیشو سیو کردم

اسم شوهرم بهادر مادرشو سیو کردم مادرِبهادر

مامان ۲😂

نه مادر شوهر دارم ن پدر شوهر از اولش نداشتم

مادرشوهر

مامانش

مادرشوهرم هفت ساله فوت شده ولی شماره ش همچنان ذخیره رو گوشیمه (علی)ذخیره ش کردم دخترم کوچولو بود علی صداش میزدنمیدونم روچ حسابی😂

Mamani

زن خوبیه
مهربونه و دوسم داره اما میگم خوبی که از حد گزرد عادت شود چون گاهی پیش میاد با گوشی من به شماره خودش دست خواهر شوهرم باشه گوشیش زنگ بزنه ببینه یا پدرشوهرم زنگ بزنه
همون مادر شوهر پدر شوهر سیو کردم

خاله و اسمش

مادر شوهر ندارم از اول نداشتم
اصلا تجربه مادر شوهر داشتن ندارم

Maman.

مهتاب.. اسمش

sartan

زنعمو
چون زنعموی مامان و بابام میشه

madar...my❤️
متاسفانه😂😂😂😂

مامان فرزاد

مادرشوهر ندارم از اولم نداشتم

اوایل مامان بود بعد ک عنتر بازی در اورد تا چند سال اصلا سیو‌ نبود 😂 بعد دیگ به اصرار شوهرم کردمش مادر فرید 😂😂😂

سیو ندارم

Mamani ❤️

مامان....(اسمشو نوشتم

مامان

خاله

maman joon🌼

زن دایی.چون زن داییم

مادر

maman t
,maman2

مادر حسن

مادرشوهر

مامان عباس😀

ندارم شمارشو

مامان جان

خونه ....

مادرشوهر😐

سوال های مرتبط