۲ پاسخ

۲ ساتا بود یو سال اقدام کروم نشدم جراحی کردم ۲ ماه بعد شدم وسط رحمم بود

بستگی به جاش داره اگه ورودی دهانه رحم نباشه ک جلوی ورود اسپرم رو بگیره احتمالا چون کوچیکه میشه
من ۱ سانت بود دراوردم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری