۸ پاسخ

منم زهرام اسم دخترمو میزارم دیارا🥹🩷

رها نورا حلما یارا تارا سارا ضها

من دختر اولیم زهراست
دومی هم اسرا‌ گذاشتیم

سارا
نورا
دریا
رها

مهدا🩷

نورا
حلما

دلارا

بنظرم با فامیلیش ست کنین قشنگتر میشه چون کلا اسم و فامیلش و باهم صدا میزنن بعدا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان آوین جان مامان آوین جان ۱۰ ماهگی