۶ پاسخ

نه نمیتونی تا ۱۵ یا ۱۸ سالگی
خواهرزادم شناسنامه سپهره اما ۱۰ ساله سامیار صداش کردیم
از ثبت احوال سوال کرد گفت چند سال دیگه میتونه

اسمش قشنگع

اسمش که خیلی خوشگله

اره تا بچه میشه

چرا میخوای عوض کنی؟

چرا میخوای عوض کنی
چی میخوای بزاری حالا

سوال های مرتبط