طبیعیه
برای منم میاد جدیدا .طبیعیه.بارداری دومه؟
برا من از ۱۸ هفته میاد
به دکترمم گفتم گفت مشکلی نداره و طبیعیه
فقط اصلا فشارش نده ،دستکاری نکن تحریکش نکن، در این صورته که ممکنه زایمان زودرس بیاد
طبیعیه بیاد بهتره چون نیاد میمونه داخل عفونت میکنه بچه میخوره مریض میشه ازین به بعد بیشترم میاد
قراره شیر بیاد دیگه
😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
بابا من نه خون میاد چی بگم🫢🫢🤐
از چی میترسی 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.