از سینم در حد یه نصفففف قطره ترشح اومد میترسم چیکنم😟😟😟😟😟

۸ پاسخ

طبیعیه

برای منم میاد جدیدا .طبیعیه.بارداری دومه؟

برا من از ۱۸ هفته میاد
به دکترمم گفتم گفت مشکلی نداره و طبیعیه
فقط اصلا فشارش نده ،دستکاری نکن تحریکش نکن، در این صورته که ممکنه زایمان زودرس بیاد

طبیعیه بیاد بهتره چون نیاد میمونه داخل عفونت میکنه بچه میخوره مریض میشه ازین به بعد بیشترم میاد

قراره شیر بیاد دیگه

😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

بابا من نه خون میاد چی بگم🫢🫢🤐

از چی میترسی 😐

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز و توراهیم مامان دنیز و توراهیم هفته سی‌وسوم بارداری