۵ پاسخ

من از ۱۰بستم

من از دکترم پرسیدم گفت بستگی به عملت داره اگر نیاز باشه همون موقع باید بست اگر نه بعد از کشیدن بخیه ها

من ۱۰ روز بعد دکترم گفت ببندم

من دکترم گفت ۲۰ روز بعدش

برای سزارین باید دو هفته‌ای صبر کنی، طبیعی رو بالافاصله بعد زایمان میشه گن بست

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان ۵ ماهگی