من از ۱۰بستم
من از دکترم پرسیدم گفت بستگی به عملت داره اگر نیاز باشه همون موقع باید بست اگر نه بعد از کشیدن بخیه ها
من ۱۰ روز بعد دکترم گفت ببندم
من دکترم گفت ۲۰ روز بعدش
برای سزارین باید دو هفتهای صبر کنی، طبیعی رو بالافاصله بعد زایمان میشه گن بست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.