من دخترم ۲۸۰۰ دنیا اومد تقریبا از بین ۳۰ دست لباسی ک براش گرفتم سایز ۰ـ۱ کلا ۳ تا سایزه همه بزرگه سایز ۰ـ۳ ماه دانالو خیلی براش بزرگ بود
همون ۰-۳ نیلی گرفته بودم اون سایزش بود
دختر من سه و 200 گرم سایز خیییلی برای بزرگه
من سر دخترم گرفته بودم ۲۹۰۰بود بزرگ بود
سایز صفر تا یک ماه بگیری بهتره
فقط شلوارش بزرگه که باید
تا بزنی بقیه همه سایزش میشه
بچن من ۳,۱۵۰ بود ، تا یه ماهگیش سایز صفر پوشوندم ، تنها سایزیه که قشنگ تنگش وامیسته . بقیه بزرگ میشن ، باید تا بزنی. بد قواره وا میسته.
صفر میپوشوندم کامل اندازه بود و خوب وامیستاد
من ۳ تا ست ۵ تیکه سایز صفر گرفتم
۳ تا سرهمی و کلاه سایز صفر هم گرفتم
بازم می خوام بخرم واسش یه دست
صفر عالیه اندازش
دختر من ۳ کیلو به دنیا اومد سایز صفر بزرگ بود براش
دخترمم سه کیلو و۱۳۰ بود صفر براش بزرگتره البته صفر تا سه ماهه
عزیزم همه بچه ها صفر سایزشونه
من بچم ۳.۲۰۰ دنیا اومد هنوز آستین و پایین شلوار رو تا می کردیم سایز صفر
هنوز یک اندازه نیس واسش!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.