معمولا اسم های کردی خیلی قشنگن ایرانی اصیلن
مانلی . ژیوان . روژان
دلسا 😍😍
سوژین
روژان
آرام😎
چون که هم استانیم ومعنیشو میدونم میدونی آوان 😍🥺
اتنا،
آیت
اَداجان
ویانا
دیانا
وووووو را پُونزیل اسمشو خیلی دوست دارم
نیلماه،
دلنیا
نلین هم قشنگه
لنا خیلی قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.