۲ پاسخ

من اونت گرفتم عزيزم خيلى خوبه و يك ماهم هست هر روز مى دوشم مى دم پسرم

دوشیدن زیاد سینه باعث خشک شدن سینه میشه ، پستونک هرچی که میگیره بزار دهنش دوتا مک زد سریع در بیار سینه بزار جاش ، پسره من اینطوری گول میخوره

سوال های مرتبط

مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۰ ماهگی
مامان ❤️دلوین❤️ مامان ❤️دلوین❤️ ۱۵ ماهگی