پوشک تب فرزند پروروی

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزم ثبت نام انجام میدن کارت واکسن میدن میگن هر وقت زدی باید بیاری

شاید بعد واکسن کم شده گیر نیاد

زودتر بزنی بهتره

پسر منم تیر ماه باید واکسن میزدم ولی دیروز بردم واکسن زدم

منم تیز واکسن میزنم چون تیر ۶سالش میشه

بستگی داره کدوم مدرسه میخواید الان گیری به واکسن نمیدن فقط پیش رفته باشه و سنجش اکی باشه مدارس خوب از اردیبهشت ثبت نام دارن من خودم دخترم ثبت نام کردم با وجود اینکه میدونم غیر حضوری هست و چاره ای نیست

واکسن رو تا شهریور باید بزنید پایان شهریور

من مهر ماه گذشته اسم نوشتم اسفند سنجش مخصوص مدرسه رو داد پریروزم بیعانه دادیم

مثل من
منم موعدم شهریوره نمیدونم چکارکنم

مدارس خوب از اردیبهشت شروع میکنن . ولی واکسن رو فکر نکنم ایراد بگیرن تابستون بزنید

سوال های مرتبط

مامان حسنا گلی👩 مامان حسنا گلی👩 ۶ سالگی