۱۱ پاسخ

من قرص استفاده میکنم. بهتره
خوبم می‌شوره

پریل
هر از گاهی هم دامستوس میریزم تو مخزنش🤪

دورتو پریل راپیدو ذغالیشم خیلی خوبه

منم از پریل استفاده میکنم ، پودر هوم پلاس هم عالیه، برای من جاش تو در نیست وسط ظرفشویی ، چسبیده به کشوی اول

پریل و اکتیو .ولی میخوام قرص بخرم بوشون زیاده حس میکنم.

پریل مایع

پریل و اکتیو عزیزم

پریل عالیه

من فقط خاکستر

خاکستر چند ساله استفاده میکنم
بفیه دستام پوست پوست میشه با دستکشم نمیتونم کار کنم ولی خاکستر با دستم سازگاره

من اکثرا پریل استفاده میکنم

سوال های مرتبط