۲ پاسخ

من ساعت ۸ گذاشتم ۱۲ آماده بود، از قبلش پیاز داغ کرده بودم، گندم و لوبیا چیتی و نخود و پیاز داغ رو باهم گذاشتم پخت

حبوباتشم از قبل بپز.روز اش پختن فقط در حد یکی دوساعت باهم بجوشون

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری