۶ پاسخ

مال من گاسونیک هست عالیه خیلی قویه

اره خوبه

اره مارکش خوبه خیلی

من مارک یونیک دارم چند ساله راضی هستم

بله خوبه مارکش

من مارک دیسینی گرفتم ۵ساله دارمش و راظیم ازش

سوال های مرتبط