اره گلم بچه دوستم بود
دستگاه هم نرفت
خواهر ما ارزومون اینه تا ۳۴برسیم هنو بمونه ۳۵
۳۵ که بزرگه حتی خوش شانس باشی دستگاه هم ممکنه نره
من ۳۵ هفته زایمان کردم دستگاهم نرفت .امیدت بخدا باشه
من✋🏻😂.
بچت دستگاهم رفت؟من شنیدم ممکنه دستگاهم نره
من بچه اولم ۳۵هفته به دنیا اومد فقط یه هفته رفت تو دستگاه
آره عزیزم انشاالله بچه ات صحیح و سالمه توکلت بر خدا
من دوقلوهای ۳۴هفته به دنیا اومدن اره الان ۵سالشون
اره من شنیدم تو بهداشت یکی میگفت توهمین 35 هفته فشارش رفته روی بیست سریع دکتر گفته باید عمل بشی دیگه سزارین کردن بچه بدنیا آوردن تازه میگفت خداروشکر تو دستگاه هم نرفت بچش
من همین امروز😅🤷🏻♀️
موندن میمونه ولی میره دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.