به نظرتون شکمم اومده پایین یا ن؟؟؟؟

تصویر
۱۵ پاسخ

نه خیلی خوبه شکمت

خوبه داره میاد پایین بی غذا باشی هفته دیگ زایمان میکنی

ن عزیز ولی قشنگه وتمیز ماشالله

من از شما پایین ترم

چیکار کردی ترک نخوردی

عزیزم نینیت چیه🥰

پس چرا سینه های شما نیوفتاده رو شکم؟ نکنه مال منه فقط خیلی اذیتم🥲😞

نه زیاد

چرا ترک نداره شکم پهلو هاتون من سمت پهلو کلیه دارم ترک میشه شماچی زدین میشه بگین ممنون میشم

سلام عزیزم دکترت کیه؟طبیعی زایمان میکنی یا سزارین ؟

لطفا میشه بگین گیاهانتون رو چطوری آبیاری میکنید؟ و اینکه چه کود تقویتی بهشون میدین که سبز و تر و تمیز موندن؟ منم گیاه دارم ولی همش زرد میشن و خراب میشن،،هر کاری هم میکنم خوب نمیشن

اره یکم

نه اکیه بنظر من🫶🏻

یکم اره ولی هنو بالاعه من دیشب رفتم سونو کله بچه کاملا تو لگنم بود

بله عزیزم،ماشالله

سوال های مرتبط

مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی
مامان آوین🤰🏻 مامان آوین🤰🏻 ۱۰ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۱۳ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🧸💙 مامان آیهان🧸💙 ۱۳ ماهگی
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱۱ ماهگی
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی