ما کلا با رشته درست میکنیم
میگن با گندم ولی من با رشته درست میکنم گندم دوست ندارم😂
ما میگیم گندما که جوونه میزنن مثل دندون که میاد بالا و درد رو کمتر میکنه فقط ی مثاله
هر چی یه رسمی داره
فکر نکنم فرقی داشته باشه ما آش ماست و دوغ میپزیم
ما کلا اش رشته میپزیم
آره مگه چه فرقی داره منم واسه پسر اولم با آش رشته درست کردم . مهم اینه که یه آش سر دندونی درست کنی فرقی نمیکنه با چی
نه آش دندونی با گندمه
نه😕.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.