۱۱ پاسخ

عزیزم یعنی سیب زمینی با خمیر ورز بدم قلطی بشه کامل؟

به به چه کردی بانو

بهبه چه هوس انگیززز😍🤤

بهش میاد خیلی خوشمزه باشه

به به 😍

سیب زمینی رو با خمیر قاطی کردی یا توش کذاشتی

بمنم یاد بده 😁😁

بهش میاد خیلی خوشمزه باشه دلم خوااااست

شما واسه کجایی؟بجنورد ازین نونا زیاد دیده بودم

به‌به چ کردی کد بانو جان 😍😋
نوش جان عزیزم ❤️

🙄🙄🙄چجوری پختی

سوال های مرتبط

مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 مامان ડꫝꪖꫝꪖꪀ🫅🏻 ۱۷ ماهگی