عزیزم مشخص شد جنسیت بچتون چی هست
منم میخام تعین جنسیت کنم با ای یو ای
من انجام دادم برای من تک قلویی بار اول مثبت شد سونو nt گفت پسره حالا قراره برم چهارشنبه آنومالی ببینم پسریا دختر
عزیزم تو کدوم مرکز انجام دادی؟ اسم دکتر چییه؟
گلم چکار کردی که مثبت شدی از نطر تغذیه واستراحت
منم واسه پسر انجام دادم هنوز نمیدونم
علائمت چیه؟
مگه بعد از iui. نزدیکی داشتبد؟
عزیزم میشه لطفا منو راهنمایی کنی منم میخام iui کنم
بار چندم برات گرفت؟ مشکل از خودت بود یا همسرت؟
مگه صدرصد نیست؟؟
چه جالب اسپرم پسر و ینی جدا میکنن انتقال میدن؟
عزیزم ای یوای تعیین جنسیت صدرصد نیس اگر IVF بود احتمالش بیشتر بود
کلا تو iui بدون تعیین جنسیت هم احتمال پسر شدن خیلی بیشتره
اگر پسر بزارن پسر میشه دیگ
هزینه اش چقدر شد کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.