۱۲ پاسخ

عزیزم مشخص شد جنسیت بچتون چی هست
منم میخام تعین جنسیت کنم با ای یو ای

من انجام دادم برای من تک قلویی بار اول مثبت شد سونو nt گفت پسره حالا قراره برم چهارشنبه آنومالی ببینم پسریا دختر

عزیزم تو کدوم مرکز انجام دادی؟ اسم دکتر چییه؟

گلم چکار کردی که مثبت شدی از نطر تغذیه واستراحت

منم واسه پسر انجام دادم هنوز نمیدونم
علائمت چیه؟

مگه بعد از iui. نزدیکی داشتبد؟

عزیزم میشه لطفا منو راهنمایی کنی منم میخام iui کنم
بار چندم برات گرفت؟ مشکل از خودت بود یا همسرت؟

مگه صدرصد نیست؟؟
چه جالب اسپرم پسر و ینی جدا میکنن انتقال میدن؟

عزیزم ای یو‌ای تعیین جنسیت صدرصد نیس اگر IVF بود احتمالش بیشتر بود

کلا تو iui بدون تعیین جنسیت هم احتمال پسر شدن خیلی بیشتره

اگر پسر بزارن پسر میشه دیگ

هزینه اش چقدر شد کلا

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سروین وسپهر🩷💙 مامان سروین وسپهر🩷💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سروین وسپهر🩷💙 مامان سروین وسپهر🩷💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری