ماما خیلی خوبه دوستم سر زایمان اولش مرگو به چشم دید وحشت داشت از بارداری بخاطر زایمانش فقط سر دومی ماما گرفت براش ماساژ داد ورزشش داد بردش دوش آب گرم تو بیمارستان دومیو انقدرراحت بدنیا آورد با اینکه لگنش تنگ بود اصلا اذیت نشد.همینکه یکی باشه مدام مراقبت باشه اونجا خودش دلگرمیه .
ماما خصوصی داشته باشی بیخودی درد نمیکشی هرکی تو زایشگاه از راه رسید انگولکت نمیکنه
نه عزیزم موقعی دردت گرفت برو زایشگاه، همونجا ماما و دکتر هست
اگه اطلاعاتتو ببری بالا و بدونی باید چیکار کنی به نظرم نیازی نیست
اختیاریه عزیزم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.