بچها واجبه ماما خصوصی بگیرم یانع؟

۵ پاسخ

ماما خیلی خوبه دوستم سر زایمان اولش مرگو به چشم دید وحشت داشت از بارداری بخاطر زایمانش فقط سر دومی ماما گرفت براش ماساژ داد ورزشش داد بردش دوش آب گرم تو بیمارستان دومیو انقدرراحت بدنیا آورد با اینکه لگنش تنگ بود اصلا اذیت نشد.همینکه یکی باشه مدام مراقبت باشه اونجا خودش دلگرمیه .

ماما خصوصی داشته باشی بیخودی درد نمیکشی هرکی تو زایشگاه از راه رسید انگولکت نمیکنه

نه عزیزم موقعی دردت گرفت برو زایشگاه، همونجا ماما و دکتر هست

اگه اطلاعاتتو ببری بالا و بدونی باید چیکار کنی به نظرم نیازی نیست

اختیاریه عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد